דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימר בראש פינה 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2210 פעמים ]

ומי בראש? צימר בראש פינה! 

נופש בצימר הפך בשנים האחרונות לנופש הנפוץ והיותר מועדף על ישראלים רבים. אתרי האינטרנט והפורטלים בתחום הנופש והתיירות מכילים מידע עצום ומגוון בנוגע להיצע של צימרים (בהמשך המאמר גם אפרט מהם אתרי האינטרנט הממומלצים). תחת כל עץ רענן נבנה צימר איכותי מאובזר ומפנק, ואנחנו צריכים רק לבחון מה מתאים לנו, לבחור ולצאת לחופשה כיפית באווירה כפרית. ההיצע הרב פותח בפנינו אפשרויות רבות לבילוי חופשה בצימרים בכל מיני אזורים בישראל מהצפון עד הדרום, כאשר לכל מקום הייחוד שלו.

אחת החופשות המומלצות ביותר היא צימר בראש פינה. למה דווקא צימר בראש פינה? ראש פינה ממוקמת על הרי הגליל העליון ומונה 3000 תושבים. הצימרים במושבה טובלים בסביבה ציורית ומקסימה בעלת ניחוח כפרי הייחודי רק לה. ונופש כפרי מביא אתכם אל הפרחים, ציוץ הציפורים ובתי האבן היפיפיים של ראש פינה, המוקפים ירק, ואל מסעדות ובתי קפה איכותיים המעוצבים בטוב טעם. טיול בראש פינה יזמן לכם את רחובותיה המיוחדים של ראש פינה, המרוצפים אבן, ונשמרו בצורתם המקורית. איך שלא נסתכל על זה צימר בראש פינה נהנה מתפאורה מושלמת לחופשה מיוחדת.

צימר בראש פינה – במה לבחור?

אז אם אתם מתכננים חופשה, עכשיו צריך לבחור את הצימר הנכון עבורכם. ישנם לא מעט אתרי אינטרנט שישמחו לעזור לכם לבחור את הצימר הנכון. באתרים כגון weekend ו zimmer ניתן למצוא בקלות צימרים שיענו על דרישותיכם. לכל צימר בראש פינה הייחוד שלו, הסוויטה המיוחדת, האבזור, הסדרי הארוחות, השירותים הנלווים, החצר או הקסם המיוחד רק לו (חלק מהצימריםלמשל בנויים בבתי אבן ערביים עתיקים).  צימר בראש פינה זה חופשה מופלאה!

צימר בראש פינה בחסות האינטרנט

הצלחנו לשכנע אתכם לצאת לחופשה אל צימר בראש פינה? מצוין! עכשיו צריך לבחור צימר שמתאים לכם. איך עושים את זה? איפה מחפשים צימר בראש פינה וכיצד לבחור אותו? התשובה היא: אינטרנט!

כאמור ישנם לא מעט אתרים שישמחו לסייע בנוסף לשני האתרים שזכרו ישנם לא מעט אתרים שגם יעזרו לכם להחליט מה לעשות והכן לטייל. באתרים rest ו 2eat ניתן לימצוא מסעדות ובתי קפה, ובאתרים tiuli ו shvilim מסלולי טיול שונים.

בין האטרקציות המוצעות לנופשים בצימרים באזור ראש פינה נמצא טיולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, שייט קיאקים, סנפלינג ועוד מגוון אפשרויות גדול בהתאמה לטעמו ואהבתו של כל נופש ונופש. ישנן לא מעט אתרים המציעים רשימות ואינדקסים לאטרקציות בצפון, אבל חשוב לשים לה שישנם רק מעט מאוד אתרים המאפשרים גם להוריד את רשימת האטרקציות אליכם למחשב או לטלפון הסלולרי ולקח אותה איתכם. היתרון ברשימה שניתן לקחת איתכם היא חסכון בכסף (אין צורך לשלם עבור אינטרנט אלחוטי), והכי חשוב נוחות, הרישמהת נימצאת תמיד איתכם בכל מקום שתלכו.

אם כך, צימר בראש פינה מזמן לכם חופשה קצת אחרת. נכון, ישראל מוצפת בצימרים וכפרי נופש, אך צימר בראש פינה זו אופרה אחרת לגמרי. די לבקר פעם אחת במושבה הנפלאה הזו, להריח, לראות ולחוש, ואז להבין שאין כמו צימר בראש פינה. חופשה בראש שלכם!

צימר בית הארז הינו צימר פרמיום בכולל בקתות עץ, סוויטות, וחדרי אירוח ברמה גבוהה. הצימר ממוקם במיקום אידיאלי בכורזים (10 מהכינרת, 10 דקות מראש פינה, 10 דקות מרמת הגולן).


הצימר אידיאלי למטיילים המחפשים צימר איכותי במחירים נוחים, לזוגות המחפשים צימר רומנטי, או למשפחות המעדיפות נופש כפרי על פני שכירת חדר במלון.


באתר צימר בית הארז ניתן להוריד ללא תשלום גם את אינדקס האטרקציות והטיולים לצפון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב